fredag 23 augusti 2019

Ett samtal om bokbloggar på Bokmässan i höst

I höst ska jag på bokmässan igen! Jag är där fredag till söndag och ser så mycket fram emot det! På söndagen den 29/9 kl. 15.45-16.05 kommer jag att hålla i ett i samtal om bokbloggar på Litteraturscenen. Jag kommer att samtala med Paula Högström från bloggen Prickiga Paula, Alexandra Andersson från bloggen Tusen sidor och Eva Boström Edvinsson från bloggen Boktokig. Samtalet kommer att handla om att skriva om litteratur i bokbloggar och på andra sociala medier, våra erfarenheter av att bokblogga, vilken betydelse bokbloggar har i en värld där böcker sällan recenseras i tidningar och andra medier samt våra reflektioner efter årets bokmässa. Hoppas ni vill komma och lyssna på oss! Här är evenemanget på Facebook där ni kan läsa mer!
Paula, Alexandra och jag när vi sågs i Stockholm för 
att prata lite inför vårt samtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar