måndag 4 maj 2020

Agnes bokblogg 6 år!

Idag är det den 4 maj och det betyder att det var 6 år sedan jag publicerade mitt första inlägg här på bloggen. Sedan 2014 har den har bokbloggen varit en viktig del av mitt liv och att skriva här har sedan dess varit ett av mina största intressen. Jag har bokbloggat dels för min egen skull men också med förhoppningen att kunna inspirera andra till läsning. När jag startade Agnes bokblogg var 12-åring bokslukare och mitt intresse för böcker har utvecklats till något jag skulle vilja jobba med i framtiden. I sommar tar jag studenten på ett lite annorlunda sätt med tanke på hur världsläget ser ut. Men framöver kommer en del i mitt liv förändras. Min bokblogg är något jag vill ska finnas kvar och som jag vill fortsätta skriva på oavsett vad jag gör i mitt liv eller hur världen runt omkring ser ut. Det är en trygg punkt och en plats jag formar själv. Jag är så glad att jag den där dagen i maj 2014 startade min bokblogg och inte visste jag då hur stor betydelse den skulle ha för mig. Jag är så tacksam över allt jag fått uppleva och alla människor jag fått lära känna genom min bokblogg. För att fira mina 6 år som bokbloggare bakade jag en igår en tårta inspirerad av de cupcakes Nico gör i Ganska nära sanningen. Dekorationerna är inspirerade av @kreativakarin på instagram. 

Tack för att ni följer mig och läser mina inlägg! Hoppas ni vill fortsätta göra det!

Agnes bokblogg 6 år!

2 kommentarer: