onsdag 28 juli 2021

Min bullet journal april-juli 2021

Jag har en bullet journal vilket är en som anteckningsbok med prickade sidor där man t.ex kan rita upp sin egen kalender. I min bullet journal skriver jag upp böckerna jag läser och trackar min läsning och idag tänkte jag visa hur min bullet journal sett ut i april, maj, juni och juli. 

I april hade jag ett tema med lila blommor som jag tyckte blev väldigt fint! 




Även i maj fortsatte jag med blomtemat men den månaden blev det en annan typ av rosa blommor. 




Jag gjorde också ett uppslag där jag skrev upp böckerna ur sommarens utgivning som jag ville läsa. Vartefter jag har läst böckerna har jag gjort ett kryss bredvid titeln. En bullet journal är väldigt bra att ha för att hålla koll på olika saker. 


Ett tema jag länge velat göra och sparat till sommaren är ett tema med en fyr. Så det gjorde jag i juni och bredvid skrev jag "Man ångrar aldrig ett bad" som jag tyckte passade bra. 



Nu i juli valde jag att göra ett blåbärstema som jag tyckte blev väldigt fint!



Hoppas ni tyckte det vara roligt att gå kika in i min bullet journal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar