torsdag 28 november 2019

Julkalenderbloggstafett 2019

Snart är det december och det betyder julkalenderbloggstfett! Precis som tidigare år anordnar Sofie på Sofies bokblogg en bloggstafett. Varje dag fram till december kommer en bokbloggare skriva ett inlägg. Det blir som en julkalender med ett inlägg om dagen på olika bloggar. Årets tema är "Jag minns när jag läste..." och det ska bli så spännande att läsa alla inlägg. Självklart ska jag vara med på bloggstafetten och mitt inlägg kommer redan på måndag i lucka 2. Nedan ser ni vilka som kommer vara med i stafetten och i vilken ordning inläggen kommer. Klicka på namnen för att komma till bloggarna. 


1. Sofies bokblogg
2. Agnes bokblogg - här!
3. Grefvinnan/What you redin?
4. Robert/Mina skrivna ord
5. Emma/Systrarna böcker
6. Sandra/Snowglitterbooks
7. Bokdivisionen
8. Sammanfattning på Sofies bokblogg
9. Johanna Lundin
10. Mrs Calloway
11. Mias bokhörna
12. Lottens bokblogg
13. Boktanken
14. C.R.M. Nilsson
15. Sammanfattning på Sofies bokblogg
16. Västmanländskans bokblogg
17. Hanneles bokparadis
18. Stories from the sea
19. Fiktiviteter
20. Breakfast book club
21. Lexie/Tusen sidor
22. Littermentärt
23. Barnboksbloggen 
24. Sammanfattning på
Sofies bokblogg

Hoppas ni vill följa julkalenderbloggstafetten, det är en perfekt julkalender där man kan hitta nya bokbloggarfavoriter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar