söndag 20 september 2015

Söndagen 10 bästa karaktärer

Nu är det dags för söndagens 10 bästa igen och idag listar jag karaktärer.

1. George i Fem-böckerna - Hon verkar så cool och vill vara sig själv.

2. Stewart i Du är ett geni - Han är rolig!

3. Pappa Rudolf i Sune-böckerna - Jag önskar jag kunde träffa honom i verkligheten. Det är så roligt att läsa om hans klantigheter!

4. Lena i Våffelhjärtat - Hon kommer på så roliga ideér och är rolig att läsa om.

5. Petra i Petrinideckarna - Hon är så himla cool och smart!

6. Hanna i Den första flickan skogen möter - Jag kan känna igen mig så mycket i henne.

7. Rut i Född fenomenal - En cool tjej som är självsäker.

8. Pippi Långstrump

9. Emanuel Kent i Konsten att ha sjukt låga förväntningar - Det är så roligt att läsa om allt pinsamt han gör!

10. St. Clair i Anna och den franska kyssen - Han verkar vara en sån himla härlig person, jag vill träffa honom!




2 kommentarer:

  1. Det var riktigt härliga karaktärer du har listat!

    SvaraRadera
  2. George i Femböckerna var jättetuff (på ett bra sätt).

    SvaraRadera