tisdag 28 mars 2017

Jag vann tävlingen!

Jag vann kvinnodagstävlingen hos Anna skriver under jag berättade om tidigare! I vinstpotten låg tre böcker, Anna Ahlunds Du, bara, Ordbrodösen av Anna Arvidsson och Anna Jakobsson Lunds Tredje principen. Förra veckan ramlade det in tre paket i min brevlåda och ni kan ju gissa om jag blev glad! Dessutom var böckerna otroligt fint inslagna och signerade till mig! De två förstnämnda har jag redan läst, men det är ju kul att äga dem och dessutom signerade! Tredje principen ska bli spännande att läsa! Idag tänkte jag visa er de fina paketen!




Paketet som innehöll Du, bara var superfint inslaget, med en liten papperstrana och ett omslagspapper som matchade bokomslaget. Dessutom fick jag också ett litet muminblock med en liten lapp på "Till små idéer som kan bli något stort" stod det. Så fint! Världens finaste signering till mig i boken också! Tack snälla Anna!


Även Ordbrodösen var superfint inslagen och signerad!


Tredje principen hade ett blått presentssnöre runt sig och jag fick också med några bokmärken.

Återigen, tack så mycket Anna, Anna och Anna! Jag blev jätteglad för de här fina paketen.

6 kommentarer: