fredag 10 mars 2017

Tävlingstips!

I onsdags var det Internationella kvinnodagen och då la jag ut det här inlägget som jag fick mycket fin respons på! En av de kvinnliga författarna jag hyllade i inlägget var Anna Ahlund! Hon har tillsammans med Anna Arvidsson och Anna Jakobsson Lund, bloggen Anna skriver under. I samband med internationella kvinnodagen har de en tävling där man kan vinna signerade exemplar av Ann Ahlunds Du, bara, Anna Arvidssons Ordbrodösen och Anna Jakobsson Lunds Tredje principen. De två förstnämnda böckerna har jag läst, de är fantastiska båda två! Här har ni all information om tävlingen! Vill slå ett slag för dessa tre Annors fantastiska blogg, den handlar till största del om skrivande och de ger otroligt bra tips! Jag ska självklart delta i den fantastiskt roliga tävlingen, gör det du också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar