onsdag 18 januari 2017

Boktips i massor hos En förbannad podd

Hej hallå där! Har ni sett att det råder en boktipsarmånad på En förbannad podds poddblogg?! Så här i början på det nya året har de bett en massa coola människor att dela med sig med sina bästa läsupplevelser 2016 samt vad de läser nu och vad som blir den kommande läsningen. Hittills har bland andra Flora Wiström, Eva Gedin, Lisa Bjärbo, Mats Strandberg, Johanna Lundin, Eva Gedin, Ann-Helén Laestadius och Sandra Bejier, tipsat om böcker. Och igår var det min tur! Herregud vad coolt att jag får omges av alla dessa fantastiska, coola och duktiga människor!


Katta och Sofia som driver En förbannad podd skrev så himla fint om mig att jag vill kasta mig på tåget till Stockholm för att krama om dem! Jag blev otroligt glad! Kan verkligen tipsa om deras podd för alla som är sugna på att få sin läslista ännu längre! De är så sjukt roliga och härliga människor!


In och läs mina boktips här! Och lyssna för all del på En förbannad podd! Ha en fortsatt fin torsdag!

2 kommentarer: